zondag 17 december 2017

De irritantste nummers van 2017

Vorige week deelde ik met jullie mijn favoriete albums van dit jaar. Nu is het tijd voor iets heel anders. Ik heb de meest irritante nummers van dit jaar op een rijtje gezet. Dit zijn voornamelijk grote hits geweest die ik eigenlijk van het begin al vreselijk vond. Er staan ook enkele tracks tussen die al in 2016 waren uitgebracht, maar omdat ze dit jaar ook nog in de hitlijsten stonden, was het de moeite om ze in deze lijst te zetten. De Nederlandse hiphop tracks heb ik buiten beschouwing gelaten, omdat ik dan wel een top 200 had kunnen maken, gok ik. Het is echt bizar hoeveel troep er in de single top 100 heeft gestaan van onder andere Boef, Broederliefde, Frenna en weet ik veel wie nog meer. Oh ja, fucking Famke Louise vond het ook nodig om twee tracks uit te brengen. Dat gedrocht van een 'Vroom Vroom' had dan wel op 1 gestaan, denk ik.

Anyway, dit is uiteindelijk het lijstje geworden en ik weet nu al dat er genoeg mensen zijn die het hier niet mee eens zijn:

01. Julia Michaels - Issues
02. Sam Smith - Too Good At Goodbyes
03. Armin van Buuren ft. Josh Cumbee - Sunny Days
04. P!nk - What About Us
05. Niall Horan - This Town
06. JP. Cooper - September Song
07. Luis Fonsi ft. Daddy Yankee - Despacito
08. James Arthur - Say You Won't Let Go
09. Shawn Mendes - There's Nothing Holding Me Back
10. Ed Sheeran - Castle on the Hill
11. DJ Khaled ft. Justin Bieber, Quavo, Chance The Rapper & Lil' Wayne - I'm The One
12. Bruno Mars - That's What I Like
13. Wulf - Mind Made Up
14. Taylor Swift - Look What You Made Me Do
15. Post Malone ft. 21 Savage - Rockstar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten